4.10.05

una nena a la muntanya


Perdem il·lusió i guanyem incertesa...
quina fotesa!

7 Comments:

Blogger SU said...

Una nena?
No és una nena qualsevol, no?
O qualsevulla...

Això de la fotesa està prou bé...

I les fotos d'animalons, també.

4/10/05 4:10 p. m.  
Blogger Anna said...

Em sembla que faré fotopoesia, a partir d'ara. Què et sembla?

5/10/05 7:53 a. m.  
Blogger SU said...

A mi, particularment, em sembla perfecte!

Fotopoesia ets tu...

5/10/05 1:36 p. m.  
Blogger Anna said...

bé, hauré d'aprendre a fer anar el photoshop (gairebé palíndrom), i la meva càmera nova, quan la tingui...

5/10/05 2:14 p. m.  
Blogger SU said...

Ah!
Però arribarà? La càmera vull dir...

5/10/05 2:47 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Perdó per la interrupció però teniu el telèfon d'aquesta nena?

Gràcies,

Marc
Crític de fotopoesia en pràctiques

11/10/05 7:44 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Gràcies per fer l'intent sincer de parlar sobre això. Em sento molt forta sobre ell i li agradaria llegir més. Si està bé, ja que assolir la saviesa extra ampli, potser la ment que inclou articles addicionals similars a aquest amb més informació? Serà extraordinàriament útil i profitós per a mi i per als meus amics.

16/2/13 4:48 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home